Müşteri Memnuniyet Formu

 
Anketi Cevaplandıran
 
 
 
 
 
TS ISO EN/ IEC 17025: 2005 Standardı kapsamında yaptığımız bu anket araştırmasına katılımınızdan, hizmet ve sistem kalitemizi yükselterek siz değerli müşterilerimize daha iyi hizmet vermek adına yapacağınız katkılarınızdan dolayı şimdiden teşekkür ederiz.
 
1- Genesis Grup'a ulaşmak için aşağıdaki kanallardan hangileri ihtiyacınızı iyi karşılıyor?
 




 
 
MEMNUNİYET DERECESİ
 
1- Gerektiğinde yetkililer ile görüşme olanağı bulabiliyoruz.
 




 
 
2- Talep ettiğiniz hizmet size belirtilen sürede gerçekleştiriliyor mu?
 




 
 
3- Hizmet bedeli için ödenen ücret verilen hizmete uygun mu?
 




 
 
4- Deney hizmetine ait raporlar zamanında elinize ulaşıyor mu?
 




 
 
5- Deney hizmetine ait raporlar hatasız hazırlanmış mıdır?
 




 
 
6- Verilen hizmetler güvenilir mi?
 




 
 
7- Genesis Grup tarafından verilen hizmetler ile ilgili talep ettiğinizde tatmin edici cevaplar alabiliyor musunuz?
 




 
 
ÇALIŞANLARIN YETKİNLİĞİ VE HİZMET ANLAYIŞI
 
1- Çalışanların müşteriyle iletişimi memnuniyet verici midir?
 




 
 
2- Aldığınız hizmetlere yönelik şikayetleriniz dinleniyor mu ve zamanında çözümleniyor mu?
 




 
 
3- Yaşadığınız sorunların tekrarlanmaması için alınacak önlemler hakkında bilgi veriliyor mu?
 




 
 
4- Hizmet konusunda ettiğiniz öneriler dikkate alınıyor mu?
 




 
 
5- Çalışanlar mesleki bilgi ve uzmanlığa sahipler mi?
 




 
 
6- Aldığınız hizmete ilgili ihtiyaç duyduğunuz konularda destek veriliyor mu?
 




 
 
7- Verilen hizmette tarafsızlık, gizlilik ve dürüstlük ilkeleri uygulanıyor mu?
 




 
 
 
free pokerfree poker